Női tippek toplistája! "minden ami nő"

Női tipp-top

Női tipp-top

Tavasz

2018. május 09. - Zámbó Éva

 31964231_1126065644200859_4628093072670982144_n.jpg

 

Olyan rég jelentkeztem már itt az oldalunkon, hogy gondoltam írok egy pár sort Nektek!

Nagyon hírtelen köszöntött ránk a jó idő, ezért nem is tudom mivel kezdjem ?

Talán a kertben végzendő munkákról írnék pár szót és inkább majd a gyönyörű képek adnak kedvet az igazi tavaszhoz.

Szerintem már sokan túl vagytok a téli romok eltakarításával, gondolok itt a teraszok lemosása, kerti bútorok takarítása.

Inkább sorolom,hogy én mikkel készültem el már idáig:

       - az elszáradt növéneket eltávolítottam a cserepekből és a kertből is

       - a fákat megmetszettük mielőt felébredtek a téli álmukból

       - a kertben kigazoltam, 

       - folyamatosan nyírom a füvet, mert úgy nő mint a bolond gomba, de idén nagyon csodálatos mindenhol.

       - tápoldatot és új vetést is végeztem a gyepen, hogy még szebb legyen

       - hetente lombseprűvel gerebjézem a fűvet, mert így szellőztetem, és az elhalt növényeket is eltávolítom

       - most már elkezdtem a kertben a locsolást is, mert idáig nagyon kevés volt erre felénk a csapadék. 

Természetesen közben a kis társimat is megcsodálom ahogy szorgoskodnak a cinkék, rigók, gerlék, örvös galambok, verebek, pintyek, zöldikék. Készítik a fészkeket sőt már a rigók etetik a kis fiókáikat. 

Nagyon édesek,mert a csőrükben felfűzve hozzák a kukacokat, legyeket, pondrókat.. Nagyon cukik.!! 

                                                              Imádom a kerti munkát !

 

31963842_1126065710867519_6261387887443443712_n_1.jpg

 

                                             Sajnos a rigókat nem tudtam lefotózni,mert mindig elrepültek!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noi-tipp-top.blog.hu/api/trackback/id/tr3913871672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása