Női tippek toplistája! "minden ami nő"

Női tipp-top

Női tipp-top

Krumpligombóc leves

2015. október 01. - Saller Kati

Ma mindenképpen szerettem volna valami egyszerű de tartalmas levest főzni. Mivel már napok óta tervezem hogy fánkot sütök, már csak a hozzávaló levest kellett kitalálnom. 

Olyan finom lett hogy most szeretném veletek megosztani ezt a receptet.

20151001_113038.jpg

Hozzávalók:

 Leveshez:  

  • 1 sárgarépa
  • 1 fehér répa
  • 1 karalábé
  • 1 kisebb hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • zeller és petrezselyem levél
  • liszt
  • só, bors, pirospaprika
  • olaj vagy zsír

Krumpligombóc:

  • 2 nagyobb darab krumpli
  • 1 db tojás
  • liszt amennyit felvesz, hogy ne ragadjon
  • só vagy vegeta

 

Elkészítés:

A zsiradékon aranysárgára pirítottam a hagymát, majd egy kicsit a feldarabolt zöldségeket és a fokhagymát dinszteltem. Kis lisztet szórtam rá majd lehúzva a tűzről egy kis pirospaprikát jól elkevertem benne. Felöntöttem vízzel összekevertem, sóztam borsoztam, és hagytam főni addig míg a répák el nem kezdtek fent táncolni a leves tetején.

Mindeközben feltettem a meghámozott és kockára vágott burgonyát főni.Amikor teljesen megpuhult leöntöttem a levét és jó alaposan összetörtem. Hozzákevertem a tojást a vegetát és a lisztet. Annyi lisztet hogy ne ragadjon a tészta. Kis gombócokat gyúrtam belőle és a táncoló répákhoz tettem. Kb. 10 perc kell neki, de ha a gombóckák is beállnak táncolni a leves tetején onnan már csak 3-4 perc, és kész!

A legvégén, amikor kicsit kihűlt beleszórtam az apróra vágott petrezselymet és zellert / így megmarad a vitamin tartalmuk /.

Nagyon finom lett!

20151001_112920.jpg

Jó étvágyat!!

Ha van receptetek, és megosztanátok velünk, kérlek fotózzatok írjátok le és küldjétek el a hello@hellolady.hu email címre!

A bejegyzés trackback címe:

https://noi-tipp-top.blog.hu/api/trackback/id/tr657876184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása