Női tippek toplistája! "minden ami nő"

Női tipp-top

Női tipp-top

Sütőtök sütve

2015. október 11. - Saller Kati

Talán bagatellnek tűnik, de én most leírom nektek azt az egyszerűnek tűnő receptet amellyel nagyon finom sütőtököt tudtok készíteni.

Én soha nem szerettem a sütőtököt. Talán azért, mert amikor egyszer megkóstoltatták velem, nem volt jól elkészítve. Ízetlen vagy nagyon semleges ízű volt.

 

Nos én most valakitől hallottam egy receptet és kipróbáltam. Garantálom, hogy lesz még sütőtökös recept a blogon, mert nagyon ízlett! :)

Íme a finomság képe:

12079162_890308544337633_3142375286383267620_n.jpg

 

Én most egy kicsi tököt választottam,mielőtt belevágtam volna egy nagyméretűbe. Bevallom, hogy féltem, ha nem ízlik a madarak eledele lesz.

Felvágtam cikkekre, kimagoztam. A magokat lemostam és megszárítottam. Most hogy már sütőtök rajongó lettem, tavasszal elültetem a kertben és nem kell vennem. Hurrá! :)

Az egyik felére foghagymát tettem, mindegyiket sóval, borssal, provansi fűszerrel megszórtam, és a kertből friss rozmaring levelet tettem rá. Meglocsoltam oliva olajjal. Előmelegítettem a sütőt maximális hőfokra és sütöttem 50 percig.

A másik felét megsütöttem és a 45. percben kivettem meglocsoltam mézzel és úgy sütöttem még 5 percig. Mikor készen lett megszórtam fahéjjal.

Nekem személy szerint a sós jobban ízlett. Hidegen is nagyon finom volt!

12096006_890307697671051_1343602584687690913_n.jpg

 

Már tervezem a sütőtökkrémleves elkészítését! Ígérem beszámolok róla!!

 

Jó sütögetést! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noi-tipp-top.blog.hu/api/trackback/id/tr497959008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása