Női tippek toplistája! "minden ami nő"

Női tipp-top

Női tipp-top

Zöldellő természet

2016. május 05. - Zámbó Éva

Ma nagyon szép idő volt, pedig napok óta riogatnak minket az időjárás jelentők, hogy szélviharral nagy mennyiségű csapadék várható. 

A reggeli kávém kortyolgatása közben az ablakon beáradó szikrázó napsütés tettre késztetett.  

Irány a kertészet!   Pár gyönyörű virágot vettem, amit még ma elültetek a kertben azért is.

Elautóztam a közeli növényboltba apró fejű rózsaszín rózsabokrot, borostyánt, vörös levelű borbolya bokrot vásároltam. Az úton figyeltem fel, hogy már minden milyen csodálatosan kizöldült, fák, bokrok, fenyőfélék. 

A kertészetben rengeteg növény volt, szebbnél- szebb virágok, legszívesebben a fél kertészetet felvásároltam volna.

Persze ez nem lehetséges így haza kocsikáztam a szerzeményeimmel. 

Az idő pedig csodálatos, semmi híre az esőnek, így boldogan láttam neki az ültetésnek.

Mikor elkészültem a teraszról néztem a munkám gyümölcsét. Nagyon szépek lesznek majd ha megnőnek. 

A rózsaszín rózsa bokor

13090153_700108706796557_1071507351_n.jpg

Ilyen lesz majd 


rozsabokor001.jpg

 

Vörös levelű borbolya 

 

13101463_700108680129893_112420346_n.jpg

Ilyen lesz ha meg nő majd!!!

berberis_thunbergii_carmen_voroslevelu_japan_borbolya_129267_392x480.jpg

 

Borostyán

 

13149892_700108683463226_399438033_n.jpg

 

Ilyen gyönyörű lesz majd egy év múlva

140020_jpg_159329_406_488.jpg

 

( tudom,most még nem mutatnak, de majd később lesznek igazán szépek ,majd akkor is teszek fel róluk  képeket) 

Figyeltem a rügyező fákat, melyek percről -percre egyre jobban bontakoztak ki, láthatóvá váltak az ágak végén a friss zöld levelek. Csodálatos a természet és a színek, amiket produkálnak! A világos zöldtől a sötét zöldig minden árnyalat megtalálható. Pompázó élénk színekkel törnek ki a zöldek közül az egynyári virágok .Piros, sárga, kék, rózsaszín, bordó és még sorolhatnám az összes színt,de épp egy kis rigó zavart meg egy pillanatra, ahogy a fűből szedegeti ki a kukacokat és feltételezem, hogy a kicsinyeinek gyűjtögeti és viszi a fészekbe.

 

 

13100996_700109776796450_432054132_n.jpg

 

A rozsdafarkúak pedig kerregő hangot adva ücsörögnek a kerítés pillérén. Nagyon édesek!! 

A szomszéd néni gömbjuhar fájának a lombkoronájába folyamatosan az örvös galambok repkednek, csőrükben kis ág darabokkal, biztos fészket építenek.

És még mindig nagyon szép az idő.

Így telt el ez az esősnek ígérkező csodálatos nap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noi-tipp-top.blog.hu/api/trackback/id/tr158657544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása